Thursday, January 1, 2015

New Year 2015 ! !

Assalamualaikum....Hi...

Hari ni 1 Januari 2015 ! Terlupa pulak aku.Patot la semalam bombom kebaboom xberhenti.Sekali jenguk luar tingkap,ooo makk aihhhh canteknyaaaaa fireworks from the city! Sgt2 nice! And lepastu,my phone keep ringing sampai ke hari ni dari kawan2 dari ak kecik,sekola rendah,sekola menengah n aso from geng2 maktab.Huuuu rinduuuu ekceli....And malam ni pun still ada new year wishes.And dari Ummu,aku sgt2 appreciate.Sangat teringat kat dia nih.Orang yang mengarut entah pape sebelah aku dari sekolah.Haha.Sekarang dah kurang sikit mengarut dia and hebat dah.

So,kalau dah nama tahun baru,semua serbi kena baru.Sebagai contoh,


Ha hamek kauuuu.Ni baru pagi,belum aku letak yang versi tengah hari sampai ke petang pulak.Malam dah tak boleh.Sakit pinggang nauuuuu...Huhuu

Tengok makanan,benda2 cantik,semua nak grab.Itu baru satu tempat,belum tempat lain lagi,Istigfar....

Dua tiga menjak nih,aku sangat2 terliur tengok org duk post pergi kat MAGNUM KL tu.Geramnya tengok...Kecur air liur aku...So,tak dapat makan magnum yang dihias cantik2 bagai dan sampingannya,aku pun amik beli yang biasa sudah..Aiskrim goreng pun aku sambar sebab buat kat rumah hari tu tak jadi.Membazir rotiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tahun ni,aku pun ada azam.Aku nak kuruskan sikit lagi diri aku nih dari makanan,dosa and gemukkan diri aku nih dengan pahala.Aceewahhhhh...Banyak baju2 kurung dari mak aku.So,bila aku pakai,macam payah je.Huhu


Now,kuruih dak aku??? 

Tak berapa nak sihat...Sakit dalam badan nih haa..Kesihatan tak berapa mengizinkan dan berpantang banyak betoi bab2 makan nih sekarang.Sejak dua tiga menjak,atoiiii iolls nih haa tak berhenti lagi dari makan ubat.Jenuh....Tapi,aku camni je laa...Daripada aku duk rumah tak bergerak sakit,lebih baik aku keluar hirup udara luar...HAPPY NEW YEAR EBELIBADI !!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...