Wednesday, January 21, 2015

Missing him....

Assalamualaikum and hi...

Hatiku berbungaaaaa...,Si dia datang ke PPD di sini untuk urus perpindahan dalamannya.Datang makan sekejap je sini tadi.Lepas meeting kat sekolah tadi,dengan hujan2 sanggup aku redah makan ABC...Favourite di sini.And balik dah dia.Huuuu....

Aku rasa muka aku dah start naik kembung semula.Sebab tadi masa aku makan,geng2 laki cakap aku kuat makan.Huuuu...!! Sebab kebetulan aku amik makan makanan diorang.Pisang goreng sini rangup! Lagipun rezeki datang,aku amik.Haha

Tapi,rindu nye lah.....Aku teringin sebenarnya kalau dia dapat tukar ke sini.Banyak kosong sekarang sekolah aku.Huuuu...Nih aku tengah mesej,tetibe tak sampai..On the way tak de line agaknya.Huwaaa!!!

Apa perasaan korang kalau PJJ???  Hummm seksa hati den...143....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...