Thursday, January 1, 2015

Selamat pagi

Bangun tadi,terlanggar abah kat dapur.Pening bangun sebab tido dekat pukul 3 pagi semalam.Abah tanya,batal tak air sembahyang dia kalau aku terlanggar dia??..So,aku pun menjawab dengan penuh konfiden.Salah jawapan aku...What a fool...Huhu malu...So,dia cakap benda simple pun tak tahu,sebab tu kadang2 manusia ni tak boleh bezakan mana salah dan mana yang betul.Betul la cakap abah tu.Huhu ok..

Another Jumaat today..A new pretty ugly pimple on d forehead.Dekat sebulan rawat muka aku dan berjaya totally lost parut2,tup2 datang yang baru pullakkk pagi ni.Salah aku jugak,dah tahu sakit,tapi tibai jugak makan something semalam.


Jerawat...Kacak tak lens baru koi...Minggu depan insyaallah ke Kedah.Malu pun,hadap je....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...