Tuesday, January 20, 2015

21 Januari 2015

Assalamualaikum...

Laki aku line slow plak dah...Huwaaa.Sementara tunggu siap download kerja,aku bukak blog sekejap.Sebab laki aku suruh aku update hari-hari seolah2 aku ni tak keje and free sepanjang hari.Huhu.Sedangkan dia dapat bukak internet atau tak entah.Konfiden melampau..Haha

Semalam aku mimpi aku berbalas emel dengan Patrick Reis.Huuu..Dari dulu lagi suka dengan suara dia dan ekspresi muka dia masa tengah nyanyi.Cair..........Nice voice,comel and humble.Abang aku dulu2 peminat nombor satu dia.Kami satu family sama2 ada minat yang serupa.We love d same music genre.Kadang2 minat menyatukan keluarga.One of the most popular cover dia masa first blind audition dia yang dia nyanyi lagu Pharrel Williams tu.Lagu2 Pharrell Williams mostly berentak funky and steady je.Pernah ada kes aku terbaca di internet yang ada seorang pemandu accident sampai mati sebab terlalu enjoy lagu "Happy" nyanyian Pharrel Williams di radio masa driving.Kelakar tapi kita ambil pengajaran.Sebab aku pun kadang2 suka mesej,cakap phone and pasang lagu sampai kadang2 terleka lampu dah hijau atau merah.Sangat2 berbahaya.Kita kena ubah and be careful next time.Kawan2 aku sama ada di luar maktab atau zaman belajar di maktab dulu pun,kalau kami keluar and ada lagu2 best,mesti nyanyi ramai2 dalam kereta.Tapi driver tak nyanyi pun.Haha khusyuk dan berhemah.Tapi,itu yang dikatakan pemandu yang bagus.Haaa sebab tu kena pilih driver yang paling ok dalam kalangan kawan2 kita kalau mahu gerak ke mana-mana secara konvoi.

she's up oll nite to d sun
im up oll night to get some
shes up oll nite 4 good fun
im oll nite to get lucky

i love to hear dis pharrel williams's best song.patrick reis make it sowwww romantic..if u r one of d loyal fanatic followers of the voice performances,u sure felt d same way as i am.look at his face.melting.......................................oh btw,if im d judges,i want u + + + +.one second,n im turn around.take me plezzzzzz.....! HAHA


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...