Thursday, January 15, 2015

GOOG NEWS!!!!

Lama tak update.Sibukkkkkkk.....Letihhhhh....Sementara tak bagi aku tertido duk tunggu someone selesaikan kerja,aku update la blog nih.Malam ni,aku dapat berita.I'm coming home,i'm coming home! Eh silap ,they coming here,they coming here!!! Tidak sa sabar.

Sepatotnya keluargaku dah datang sini.Tapi tak dapat lagi.And malam ni dapat happy news! They coming hereeeee!! Untuk menyelesaikan beberapa perkara di sini.And so so so much things to do.

Headmaster aku kadang2 aku rasa memahami jugak.And sekolah aku baru habis meeting tadi.Langsung tak nampak pada riak dia tadi tentang benda2 yang menjadi perlindungan orang bawahan dia.Walaupun sebelum ni tanggapan aku lain tentang dia.And bila teringat pagi semalam tentang apa yang kami bincangkan,apa yang aku dapat rumuskan ialah dia hormati aku dan keluarga.Jarang2 staff management dapat cakap dengan abang2 aku.Haha.Retis

So,gaisss doakan lah agar aku dapat tukar ke semenanjung...Memandangkan sekolah aku dah ramai tukar,aku pun nak jugekkkk...Goodnight gaisss! Aku still tak boleh tido.Tunggu orang busy kalah menteri...Huhu lelaki sememangnya rajin.Takpe kita cuba paham.Sebab duit diorang usaha tu jugak untuk tanggung makan minum kita nanti..Inilah realiti...Bekerja sampai lebam....BYE GAISSS!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...