Wednesday, January 7, 2015

Time passed to fast

Assalamualaikum...Hi.

Minggu ni,terlalu penat...Ke sana,ke sini...Sekarang rebah letih atas katil..Selesaikan keberangkatan keluargaku lagi tadi.Esok nak settle hal lain pulak pagi2 buta,lepas tu petang sikit bergerak ke KL pulak...

Lama dah aku tak melahap nasi sampai lebih tiga kali.Empat pinggan! ! ! Letih punya pasal...Masa jalan tadi,request nak makan je setiap setengah jam.Haha soryyyyyyy nehhhhhh...Perempuan cepat letih,so....ubatnya makan...

Tadi,masuk satu kedai.Pakcik tu kelakor orangnya.Then ada budak kecik nih,dia terpecahkan belon yang dia pegang.Bukan aku je,tapi semua orang dalam kedai tu melatah terkejut melampau.Pakcik tu gelak je laaaa...Tetibe,dia datang bagi barang aku sambil tepuk meja depan aku.Konon nak buat aku melatah.Tapi,aku cool je la.Dia dengan muka malu,dia tepuk sekali lagi tangan dia depan ak.And,aku takde pun melatah.Eh ehhh pakcik nih,kau nih dah kenapa..Takde lah aku cakap macam tu..Terdetik dalam hati je..So,aku tolong gelak sebab nampak muka dia cam dah malu,nak menyakat tapi tak jadi.Aku actually sangat tak suka orang buat jokes bodoh tak kena tempat dan situasi.Lagi2 kalau orang aku tak kenal atau baru kenal.Annoying....


OOTD.Penangan high beam.Siapa tak cuba,aokmer rugi ! !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...