Sunday, January 11, 2015

Hari yang panas

Assalamualaikum...

Ok,hari ni first start sekolah.Pagi ni memang kalut.Sebab aku tido lewat semalam.Nasib baik housemate aku kejutkan.Sebab masa tu,aku tengah mimpi yang aku tengah mandi.Silly..Haha

Then,sampai je sekolah,macam biasa rutin hatian aku as class teacher,kena ambil kedatangan bebudak kelas aku.Tapi,sampai je di dewan sekolah aku,takde hilang la pulak budak2 tu.So,aku yang tak tahu jadual aku sebab aku malas lagi ambil kat bilik guru,aku pun nak lah pergi ambil.Then students aku jerit ramai2 dari tangga atas panggil aku masuk kelas.Diorang cakap masa aku first sebab diorang terpandang jadual aku yang kat meja depan di bilik guru sekolah aku.Aku dengan peningnya masa tu tergelak sebab students aku pulak lagi tahu dari aku.Haha.

So,aku lantik student yang banyak menyusahkan aku sebagai ketua kelas.Nak kasi dia belajar erti sayangkan guru dia nih.Haha.Punya lah penuh jadual ku sampai tak sempat nak buat apa2.Huhuu...And hari nih aku jadi sangat pelahap makan sampai semua orang tegur aku nampak berisi.Ada yang cakap makin kurus.Aku rasa berat aku makin bertambah jeh timbang cuti lepas.Ada yang belebel aku tak datang wedding.Acaner nak datang,busy...Aku tegur mostly pakai barang baru sebab diorang cakap itu barang hantaran and tunang.Aku just cakap it's ok asalkan korang tak menipu sorok status korang kalah artis.And depa gelak.Aku just wondering they know what i mean.Haha.Cuz i hate stupid monster who loves to lie...

So far,best la jugak sebab dapat jumpa students yang dah tak jumpa lama.And lepak dalam bilik guru sembang ramai2 tadi.Aku kalau tak nampak muka orang yang aku benci,aku akan rasa cool.Tapi kalau terpandang walaupun sekejap,fuhhhh menyirap ase segala sifat mazmumah dalam diri aku.

Hari ni,aku kalau nampak face yang aku meluat,aku automatik akan jauhkan diri dari tempat tu.Atau pusing balik.Atau membelakangi.Orang panggil aku pergi makan pun,aku cari time makan lain.Makanan yang aku telan pun takkan dapat telan.Sebab aku benci orang yang menyusahkan family aku.Serius benci doe.Najis memang tak dapat disembunyikan walau bau sekalipun.Itu lah yang aku rasa kalau aku dah benci orang.

Hari ni,everytime aku kena report kt dia pasal aktiviti aku kat sekolah.Huhu...Semput den....Nak buat camane,dah jarak jauh...So,sekarang nampaknya aku kena belajar bahagikan masa...Makin lama,makin menghargai.Aku pun dah mula fikir untuk ke sekola lain.Kalau tak dapat jugak,terpaksa bawak kereta ke sini.Untuk memudahkan pergerakan aku,dia and semua orang2 terdekat.Sekarang,tengah survey2 tempat percutian menarik di sini sempena cuti raya Cina.Masalahnya,lambat lagiiiii...Sekarang seronok hari2 ada baby...Sebab aku suka baby!!!!! Ok lah.Mahu keluar.Bye gaisss....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...