Sunday, January 11, 2015

Belaga,Sarawak olediii....

Assalamualaikum..hai...

Olrite,first aku nak kasi tahu yang aku dah di Belaga.Macam tak percaya.Haha.Rasa macam baru je makan dengan ma abah dan tido depan tv sama2.

Pagi ni,memalukan je bangun dh zohor.Letih haihhhh..Tambah2 lagi tido dekat pukul 2 semalam.Dah tahu letih,duk gayut paseipaaaa.....! Huuuu

Now,bangun je pagi,terus tengok baby.Haha.Sebab hosmet aku dah bawak baby die..Nice! Hilang sikit rindu aku kat anak2 saudara aku...

And sekarang rasa sangat different,sebab duduk jauh dari yang tersayang.Kena selalu update pasal aktiviti di sini..So,takde istilah hangpa curang atau main kayu tiga.Haha ! !

Like people said to me when i'm here,hidup ibarat roda,orang buat kat hang,satgi nanti bila2 Tuhan balas ataih muka dia semula...So,aku pun dah tak ingin hadap muka dia.Kalau pasal keja sekalipun,hang bahagian hang,aku bahagian aku.Sebab aku tak suka bau busuk penipu yang tak reti minta maaf.So,aku berpegang kat prinsip depa nih je,iaitu HIDUP NI IBARAT RODA,KADANG ORANG KAT ATAS,TAK MUSTAHIL KADANG ORANG KAT BAWAH PULAK.Haha

Now,tunggu y family datang sini and selesaikan apa yang patot di sini.Boleh la den bawak family den mengenali Belaga ini.Yeahhh ! Cepatlah mai...!!

Waktu untuk baby.Tabaiiii
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...