Sunday, February 8, 2015

LOVE IN THE AIR

Assalamualaikum and hai...

Baru lepas sembang with my parent.

Aku complained sepatutnya pada usia aku sekarang,aku perlu jalani hidup sebagai wanita bekerjaya yang aktif.Pergi kerja,pergi gym and have senaman,shopping,keluar dengan kawan2 dan spend time dengan si dia.Tapi kat sini,nak buek apa pun tak dapek den nih haaaa...Mana ada mall n so on.Mak aku boleh tanya ada ke tak gym kat sini.Cam kelakar soalan tu.Ada memang la ada.Tapi mostly guys...Mana ada sangat perempuan join.Abang angkat aku ajak join pun,den segan.....Tak biasa kat sini....

Ma aku cakap just temporary je.So, aku pun cool jeh la kan.Nak buek macam mana.Nanti dah ada kat semenanjung,boleh la buat tuh semua.Dua tga menjak nih, hati den asyik rasa berbunga.Love in the air!! Suka tengok...Sejuk pandangan...Senyum tak perlu kata apa-apa....  







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...