Monday, December 29, 2014

"HIP HIP HOOREYYYY!!" ???

Aku dah agak dah....Hihi...Kementerian announced penangguhan start persekolahan.Kalau sekolah aku kan di Sarawak,so start 12 hb Januari 2015.Yela,kalau kawasan banjir tu,nak lalu n pergi macam mana kalau nak balik ke sekola masing2 kan.

Aku pun tak boleh nak happy sebab kawan2 aku kat east coast rmai yang terperangkap banjir.Tengok rumah diorang,huuu....Lagi kesian.Aku pun tak boleh nak cakap apa,sebab macam apa yang tertulis di laman sosial "Kita xperlu nak cakap lebih kalau kita sendiri just jadik keyboard warrior,taip sedih bagai kat mangsa banjir and salahkan pihak itu ini,kerah org bantu itu ini.Sedangkan diri sendiri happy je duk umah tergelak,makan sedap2,main facebook,wassap,main game,shopping bagai,ke sana sini spend time ngn org2 tersayang.Even org lain hilang family,kita juz baca jeh"...Betul jugak...Tak perlu nak happy macam tajuk entry aku kat atas tu sebab kerajaan bg kita keringanan sebab orang lain yang dalam kesusahan.Aku pun juz tumpang sekaki je...

Tapi,syukur sebab boleh selesaikan lagi yg belum selesai kat sini.Adoii ke sana,ke sini.And penin nak balik berapa haribulan pulak dah.Si dia balik 9hb Januari,tapi housemate aku plak 10hb Januari.Macam mana nihhhh?? Kalau aku follow dia,nanti macam mana aku nak masuk rumah sebab housemate aku balik sehari lepas tu.Hahahah.Kan dah pening.So,based on opinion parent aku,balik mana yang murah sudah...Hahah kalau macam tu,tak nak balik lah.Menyesal pulak aku tolak berkhidmat di Johor dulu.

Musim hujan sekarang pun,makin lebat.Tadi aku pergi test, doktor pun tergelak tengok tudung aku basah kuyup.Haha.Parking punya la jauh sebab takde tempat,pakai payung masa keluar pun,ayu tonggeng2 sangat jalan.Pakai skirt-konon-ayu aku tu.Tup2 basah jugak...So,pengajarannya jgn parking jauh2.Hahah

Bau cekodok dah menyengat nampaknya dalam rumah aku...!! Tea time jummmmmmmmmm














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...